Gent, Klantgericht communiceren: Slecht nieuws brengen en klachten behandelen

  • 01 Mar 2018
  • 13:00 - 16:00
  • Gent: Koningin Maria Hendrikaplein 70, 9000 Gent, lokaal 2.13
  • 11

Registration


Register
Klantgericht communiceren: Slecht nieuws brengen en klachten behandelen
Hoe ga je om met lastige vragen of moeilijke situaties? Hoe geef je de klant een tevreden gevoel, ook als je hem niet echt hebt kunnen helpen? In deze actieve workshop ga je meteen aan de slag met concrete situaties uit je eigen omgeving. Je leert uit de ervaring van andere cursisten, onder begeleiding van een professionele coach.

voorkennis:
Het is een troef als je vooraf onze online cursussen “Een klacht, een kans” en “Slecht nieuws brengen” doorneemt.

inhoud:
Tijdens deze workshop focus je op slecht nieuws en klachten. Je leert de kneepjes van klantgerichte communicatie in moeilijkere situaties. Je coach helpt je met de “Sandwichtechniek” bij moeilijke boodschappen. Je oefent via praktijkgerichte rollenspelen de “LEO-techniek” om klachten deskundig op te lossen.

duur:
een halve dag


Powered by Wild Apricot Membership Software