Leuven, Klantgericht communiceren: Klachten behandelen

  • 25 Oct 2018
  • 09:30 - 12:30
  • Leuven: Diestsepoort 6, zaal Ladeuze , 3000 Leuven
  • 7

Registration


Register
Klantgericht communiceren: Klachten behandelen
Hoe ga je om met lastige vragen of moeilijke situaties? Hoe geef je de klant een tevreden gevoel, ook als je hem niet echt hebt kunnen helpen? In deze actieve workshop ga je meteen aan de slag met concrete situaties uit je eigen omgeving. Je leert uit de ervaring van andere cursisten, onder begeleiding van een professionele coach.

voorkennis:
Voor een maximaal leereffect neem je je vooraf onze online cursussen “Een klacht, een kans” door.

inhoud:
Tijdens deze workshop focus je op klachten. Je leert de kneepjes van klantgerichte communicatie in moeilijkere situaties. Je coach helpt je met de “Sandwichtechniek” bij moeilijke boodschappen. Je oefent via praktijkgerichte rollenspelen de “LEO-techniek” om klachten deskundig op te lossen.

duur:
een halve dag


Powered by Wild Apricot Membership Software