Antwerpen, Klantgericht communiceren: Klachten behandelen

  • 23 Apr 2019
  • 09:00 - 12:00
  • Antwerpen: Copernicuslaan 1, lokaal 109, 2018 Antwerpen
  • 1

Registration


Registration is closed
Klantgericht communiceren: Klachten behandelen

Hoe ga je om met lastige vragen of moeilijke situaties? Hoe geef je de klant een tevreden gevoel, ook als je hem niet echt hebt kunnen helpen? In deze actieve workshop ga je meteen aan de slag met concrete situaties uit je eigen omgeving. Je leert uit de ervaring van andere cursisten, onder begeleiding van een professionele coach.

voorkennis:
Voor een maximaal leereffect neem je je vooraf onze online cursussen Een klacht, een kans  door.

inhoud:
Tijdens deze workshop focus je op klachten. Je leert de kneepjes van klantgerichte communicatie in moeilijkere situaties. Je coach helpt je met de “Sandwichtechniek” bij moeilijke boodschappen. Je oefent via praktijkgerichte rollenspelen de “LEO-techniek” om klachten deskundig op te lossen.

duur:
een halve dag

Powered by Wild Apricot Membership Software